Trade forex sepenuh masa


Misi Kami Amat Mudah: Menjadikan Anda Sebagai Seorang Comerciante Yang Berilmu. Semenjak 2007 Lagi Kami telah melahirkan ramai comerciante yang mempunyai asas trading yang betul. Ia terbukti begitu berkesan dengan adanya Kami selama lebih sedekad lamanya dalam industri forex trading. Dengan pengajaran dan perkongsian Ilmu yg betul pelajar2 yang menuntut dalam sessi seminário kelas kami dapat melakukan trading secara Konsisten dengan pengawalan Gestão de Risco e Gerenciamento de Dinheiro, e entre outros. Você pode adicionar HTML diretamente neste elemento para renderizar na página. Basta editar este elemento para adicionar seu próprio HTML. Merupakan Fulltime Trader (Comerciante Sepenuh Masa) dalam industri Forex Malásia. Berpengalaman luas Dalam bidang teknikal Analisis selama lebih dari 10 tahun. Beliau Merupakan CEO MELHOR FOREX SIGNAL (FOUNDER BEST FOREX SIGNAL) Yg berada di aplikasi android e apple store. Merupakan anak muda yg pertama yg mempunyai applikasi sendiri di android. Beliau juga merupakan INTRODUZCIANTE BROKER Bagi Broker FXPRIMUS semenjak 2017 lagi. Forex Sebagai Bisnes Separuh Masa atau Sepenuh Masa, bagaimana caranya Alhamdulillah, syukur. Sehingga sekarang saya telah menjalankan perniagaan forex ni secara sepenuh masa hampir 5 tahun. Ada naik turunnya, tapi semakin lama pengalaman akan mematangkan kita. Bagi saya ia adalah ilmu yang sangat sesuai untuk di laburkan masa kerana ia memberi pulangan yang bagus dan ilmu untuk menjadikan duit bekerja untuk kita. Ramai yang bertanya saya, adakah trade forex ini sesuai dijalankan secara separuh masa atau hanya perlukan sepenuh masa. Bagi saya tak ada erti kata sesuai atau tak, kerana jika tak cuba kita tahk tahu, dan kita yang menentukannya berhak jalankan perniagaan ini mengikut masa kita yang sesuai. Tapi biar saya berkongsi pendapat saya bagaimana saya menguruskan trading forex satu masa dahulu sehingga sekarang. Pada awalan 2009, pada masa itu saya menjalankan sebuah bisnes lain yang berbeza dengan forex. Saya tahu yang forex ini adalah perniagaan yang berisiko tinggi jika tidak dijalankan betul-betul dan tanpa ilmu yang mantap. Pada mulanya saya chata-de-lança confusa, temh buat bisnes lain pun sambil-sambil tu saya curi-curi tengok chart forex, kepala asik merewang ingat pasal posisi yang saya open tengah malam semalam. Jadi di sini kerja-kerja saya (bisnes lain) mula terganggu, dan saya tak fokus. Trading saya mula tunjuk resultado negativo, mula rugi. Sehari hampir 20 jam saya mengadap chart forex. Dari sini saya mula detectar, yang jika saya teruskan lagi dengan agenda saya trade sambil buat bisnes lain, semua akan terganggu. Yang ligan tak dapat, yang ada kat tangan bersepah di atas jalan. Saya fikir, tak boleh jadi ni. Bak kata Confucius. Filosofia da China terkenal. Quando é óbvio que os objetivos não podem ser alcançados, ajude os objetivos, ajuste as etapas da ação. 8220 Jadi untuk capai matlamat ainda não declarou dalam trading forex, saya ubah step saya. Saya belajar dan cari setup trading yang betul-betul sesuai dengan masa saya. Contoh. Masa saya menjalankan bisnes lain adalah mula pada pukul 8 pagi sehingga 6 petang. Jadi saya hanya cari setup yang betul-betul tepat dan sesuai setelah saya pulang ke rumah, dah makan, rehat dan sebagainya. Sekitar sesi US Open (mercado EU aberto) pukul 8-9 malam. Jika ada configuração de entrada yang bersesuaian baru saya masuk order. Kesan yang saya dapat lihat adalah positif. Jika tak ada saya tak trade pada hari itu. Anggap saja ikan di laut tidak ada, kenapa berpeluh tebarkan jala. Setelah betul-betul kukuh dan rasakan bisnes saya dalam bidang forex makin berkembang dan mengatasi bisnes lain yang saya lakukan ketika itu, barulah saya betul-betul decide untuk trade sepenuh masa dalam bidang forex ini. Orang cakap Full Time Trader. Mula-mula a tempo parcial, selepas itu em tempo integral. Jangan pula jadi mula-mula em tempo integral, selepas itu a tempo parcial, itu bermakna anda gagal kawal emosi dan ilmu anda masy belum cukup untuk cuba menjadi trader sepenuh masa. Tapi jika di lihat balik, sebenarnya tiada apa-apa yang patut dibanggakan dengan status anda trade full time atau a tempo parcial, yang penting return anda dari forex trading mencapai matlamat anda. Dan troca forex sangatlah penting mempunyai emosi yang tenang. Pastikan matlamat kita adalah matlamat yang logik. Pada mula-mula mungkin matlamat adalah menambah baik kehidupan, tambah lado de renda ou renda pasif untuk bayar bulanan kereta misalnya. Lama kelamaan mungkin bayar rumah. Atau keuntungan disimpan sebagai duit simpanan. Siapa tahu. Jadi jika anda sekarang masih bekerja, jangan korbankan pekerjaan anda. Forex trading boleh dilakukan secara separuh masa atau sepenuh masa. 8221 Você nunca é sucesso se você continuar pensando sem tentar 8221 8211 MoshedFX Compartilhar este Post Beliau adalah Pengasas Moshed. Beliau ialah seorang comerciante sepenuh masa. Perkongsian Analisa Fundamental de Teknikal serta pengalamannya yang luas dalam bidang ekonomi, komoditi, forex e danks sejak 2006 Dibaca hampir 100,000 pengunjung setiap bulan. Artigos relacionados

Comments

Popular Posts